lyk-n-moudan.chal.sch.gr  Συνδεθείτε  ή  εγγραφείτε   -Επικοινωνήστε   -Ακολουθήστε       -Μεταφράστε











Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

21

Δημοσιεύτηκε στις 21-04-2010 από το μέλος ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ
στην κατηγορία Σχολικά Προγράμματα

εκτύπωση χωρίς γραφικά  | 

Λέξεις κλειδιά:

Στα πλαίσια του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιείται στο σχολείο μας (Γενικό Λύκειο Ν. Μουδανιών) με θέμα : «Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας», οργανώθηκε και πραγματοποιήθηκε τριήμερη Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Περιβαλ. Ομάδας στο Κ.Π.Ε. Βιστωνίδας Ξάνθης το διάστημα 4-6/03/2010. Εκεί συμμετείχε σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Κ.Π.Ε. με θέμα : «ανακαλύπτοντας τα μυστικά της λίμνης Βιστωνίδας».

Οι στόχοι της εκπαιδευτικής επίσκεψης και της συμμετοχής στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα μεταξύ των άλλων ήταν : 1) Απόκτηση γνώσεων που αφορούν τους υγρότοπους, τη χλωρίδα και πανίδα τους, τη σχέση τους με το περιβάλλον, την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής. 2) Ευαισθητοποίηση των μαθητών, της σχολικής ? τοπικής κοινότητας για την ανάγκη προστασίας των υγροτόπων και της ζωής σ? αυτούς και ανάδειξης της σημασίας τους, που συμβάλει στην αειφορία και την ήπια τουριστική ανάπτυξη. 3) Ενίσχυση της αυτενέργειας, της πρωτοβουλίας, της συμμετοχής, της προσωπικής κρίσης και έκφρασης των μαθητών. Ανάδειξη ομαδικότητας και συνεργασίας, ανάπτυξη προσωπικής και κοινωνικής ευθύνης σε περιβαλλοντικά θέματα.

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής επίσκεψης οι μαθητές α)επισκέφτηκαν την Ξάνθη και ιδιαίτερα την παλιά πόλη αυτής και ξεναγήθηκαν στο Λαογραφικό Μουσείο, β) επισκέφτηκαν τη λίμνη Βιστωνίδα, τη λιμνοθάλασσα του Πόρτο-Λάγος και την εκκλησία του Αγ. Νικολάου (Μονής Βατοπεδίου) και γ) συμμετείχαν σε βιωματικού χαρακτήρα περιβαλλοντικό πρόγραμμα του ΚΠΕ Βιστωνίδας, με δραστηριότητες όπως πεζοπορία σε πεζογέφυρες στη λίμνη για γνωριμία με το φυσικό περιβάλλον αυτής, παρατήρηση πουλιών με κιάλια και τηλεσκόπιο, πειραματική έρευνα της ποιότητας του νερού της λίμνης, παρατήρηση με μικροσκόπια των μικροοργανισμών, καλλιτεχνική έκφραση των μαθητών (ζωγραφική), κ. α.

Γενικά χρησιμοποιήθηκε η βιωματική προσέγγιση και ενεργητικές μέθοδοι μάθησης : η μέθοδος συνεργασίας και η μέθοδος project - εργασία σε ομάδες, που απέδωσαν τα μέγιστα. Με αποτέλεσμα οι στόχοι, που εξαρχής τέθηκαν, επιτεύχθηκαν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό, οπότε η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κ.Π.Ε. Βιστωνίδας κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχής και επωφελής για τους μαθητές.

Ειδικότερα πρέπει να επισημανθεί πως οι μαθητές συμμετείχαν με όρεξη και φιλομάθεια και ήταν αρκετά πειθαρχικοί και κόσμιοι, χωρίς να δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα το ευχάριστο, οπότε αποσπάσαμε πολύ θετικά σχόλια, τόσο από τους υπεύθυνους του ξενοδοχείου, όσο και από τους συναδέλφους του ΚΠΕ. Ευτυχώς άλλωστε δεν προέκυψε κάτι αρνητικό που να επισκιάσει το καλό και εποικοδομητικό κλίμα της περιβαλλοντικής επίσκεψης ή να δυσχεράνει το εκπαιδευτικό της έργο.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Π.Ε. "ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ" ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΚΠΕ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑΣ (4-6/03/2010) "ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΒΙΣΤΩΝΙΔΑΣ"

 

ΕΠΙΘΕΤΟ

ΟΝΟΜΑ

ΤΜΗΜΑ

1

ΕΝΕΧΕΙΛΙΔΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Α1

2

ΜΑΡΙΝΟΥ

ΝΙΚΟΛΕΤΑ

Α2

3

ΜΑΤΕΑ

ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ

Α2

4

ΜΗΤΡΙΔΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Α2

5

ΓΑΛΑΝΗ

ΕΛΕΝΗ

Α3

6

ΣΑΡΙΓΓΕΛΟΣ

ΧΑΡΙΛΑΟΣ

Α4

7

ΣΟΛΩΜΟΝΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑΝΘΗ

Α4

8

ΣΤΡΑΤΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ

Α5

9

ΤΑΜΠΟΥ

ΑΝΝΑ

Α5

10

ΤΖΙΝΤΖΙΟΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Α5

11

ΤΟΠΟΥΖΑΚΗ

ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

Α5

12

ΤΣΑΤΣΑΛΙΔΗΣ

ΣΑΒΒΑΣ

Α5

13

ΤΣΙΓΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Α5

14

ΤΣΙΤΙΝΗ

ΜΑΡΙΑ

Α5

15

ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Α5

16

ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

Α5

 

 

 

 

 

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

 

ΕΙΔΙΚΟΤ.

1

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ

ΠΕ 12.01

2

ΠΑΠΑΪΣΙΔΩΡΟΥ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

ΠΕ 02


Έχει προβληθεί 4629 φορές Αξιολόγηση +10  (+22, -12)

 Μου αρέσει | Δε μου αρέσει


Προσθέστε ένα σχόλιο:

Όνομα

Σχόλιο

 Σχόλια Μελών και επισκεπτών

Δεν υπάρχουν σχόλια